Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İstanbul

Valilikler

T.C. Pendik Kaymakamlığı
T.C. Pendik Kaymakamlığı
T.C. Pendik Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Projelerimiz Kurumsal Kimlik
  • PENDİK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Kamu Hizmet Standartları Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Projelerimiz
    • Kurumsal Kimlik
  • PENDİK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kamu Hizmet Standartları
      • Kaymakamlık Hizmet Standartları
      • Emniyet Müdürlüğü Hizmet Standartları
      • Pendik Sosyal Hizmet Merkezi Hizmet Standartları
      • Pendik Sosyal Güvenlik Merkezi Hizmet Standartları
      • S.Y.D.V. Hizmet Standartları
      • Kadastro Birimi Hizmet Standartları
      • Pendik İlçe Nüfus Müdürlüğü Hizmet Standartları
      • Tüketici Hakem Heyeti Hizmet Standartları
      • Malmüdürlüğü Hizmet Standartları
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • İlçe Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe MalMüdürlüğü
      • İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • Tapu Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Pendik Hizmet Merkezi Müdürlüğü
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Kamu Hizmet Standartları
    • Kaymakamlık Hizmet Standartları
    • Emniyet Müdürlüğü Hizmet Standartları
    • Pendik Sosyal Hizmet Merkezi Hizmet Standartları
    • Pendik Sosyal Güvenlik Merkezi Hizmet Standartları
    • S.Y.D.V. Hizmet Standartları
    • Kadastro Birimi Hizmet Standartları
    • Pendik İlçe Nüfus Müdürlüğü Hizmet Standartları
    • Tüketici Hakem Heyeti Hizmet Standartları
    • Malmüdürlüğü Hizmet Standartları
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Kadastro Birimi
    • İlçe Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe MalMüdürlüğü
    • İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • Tapu Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Pendik Hizmet Merkezi Müdürlüğü

Pendik Sosyal Güvenlik Merkezi Hizmet Standartları

 
SIRA NO
Vatandaşa Sunulan Hizmetin Adı
Başvuruda İstenilen Gerekli Belgeler
Hizmetin Tamamlanma Süresi
1
EMEKLİLİK İŞLEMLERİ (YAŞLILIK AYLIĞI)
 
1) Tahsis Müracaat Biriminden gelen tahsis taleplerini değerlendirmek ve dosya hazırlamak.
2) Aylık Kontrolü ve girişi yapmak, aylığı bağlamak
3) Emekli Olur yazısı düzenlemek.
4)Malul çocuk annelerinin sevk işlemlerini yürütmek.
 
 
 
 
 
1) Kişi çalışan ise içten çıkış belgesi.
2)Tahsis Beyan Formundaki bilgilerin doldurulması.
3)Yaş büyütme veya küçültme yapılmış ise mahkeme kararı.
4) Malul çocuk anneleri için Sosyal Hizmetler SHÇK Rehabilitasyon Merkezinden yatılı olarak faydalanmadığına dair belge.
5)Yurtdışı borçlanmasından emeklilikte güncel hizmet belgesi ve 3201 Beyan Formu.
6) Özel emeklilik şartlarına göre emekli olacak kişilerden vergi indirim belgesi.
25 Gün
İle
30 Gün
2
İŞYERİ TESCİL VE E-SİGORTA
 
1)  İşyeri bildirgesini bilgisayara işlemek
2) İşyeri ve Taşeron açılışı yapmak ve dosyasını açmak.
3) Adres, hisse devri, işyeri devri, ölüm, intikal, nevi değişikliği vb. değişiklikleri kayıtlarda düzeltmek.
4) Süresi dışında veya resen açılan dosyalara İPC uygulamak, itirazlara komisyon kararı almak.
5) İşyeri kaydı olmayanlara kaydı yoktur vermek
6) İSG- KÂTİP sistemi için verilen dilekçelere istinaden işverenin yetkilisini ve muhasebecisini güncellemek.
7) E-Borcu yoktur aktivasyon işlemlerini yapmak.
8) E Bildirge Formunu inceleyerek bilgisayara işlemek, işverenin veya yetkilisinin e-devletine şifreyi tanımlamak.
E-Şifre için;
 
1) E-sigorta hizmetleri
2) İnternet kodu kullanıcı şifresi başvuru formu
3) İşveren veya yetkili kişiler tarafından e-sigorta sözleşmesinin imzalanması.
4) İşveren harici e-şifreye müracaat eden kişiler için vekâlet aslı ve sureti.
 
İşyeri Bildirgesi İçin;
 
1) Yerleşim belgesi ile imza sirküleri
2)Varsa işveren vekiline ait noterden onaylı vekâletname
3)Tutmak zorunda oldukları defterin türünü gösteren resmi belge
4) Ayrıca Tüzel kişilerde, Ticaret Sicil Gazetesi
5)Adi Ortaklıklarda, noter onaylı ortaklık sözleşmesi.
6)Kapıcılık işyerinde, kat maliklerinin isim, adres ve Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarasını gösterir liste
7) İhale konusu işlerde, işin sözleşmesi veya işin üstlenildiğini gösterir idarenin yazısı
8)İnşaat işyerlerinde, yapı ruhsatının fotokopisi, varsa arsa sahibi ile müteahhit arasındaki noter onaylı inşaat yapım sözleşmesi.
 
15 Gün
3
PRİM TAHAKKUK VE TAHSİLAT ( İŞVEREN)
 
1)Özel bina inşaatları ve ihale konusu işlerle ilgili olarak borcu yoktur yazısı, teminat iadesi ve ilişiksizlik belgesi talebine ilişkin işlemleri yürütmek.
2)İşverenlerin prim borçlarının katma değer vergisi iadesinden mahsubuna ilişkin işlemleri yürütmek
3) Teşvik uygulamaları kapsamında işverenlerin müstahaklık işlemlerini yürütmek
4) İdari Para Cezaları tahakkuk ve itiraz işlemlerini yürütmek.
5) E-Borcu yoktur aktivasyon işlemlerini yürütmek.
6) Rapor-Tutanak ve hizmet tespiti nedeniyle işverenlerce verilen belgelerin işleme alınmasını sağlamak.
7) İşyeri kapanış dilekçelerinin işleme alınmasını sağlamak.
1) Dilekçe ile Müracaat (1)
2) Dilekçe İle müracaat (2)
3)30 ay üzeri teşvikten faydalanan sigortalıların öğrenim durumunu gösterir belgelerin aslı. (3)
4)  Dilekçe ile Müracaat (4)
5)  Dilekçe ile Müracaat, E-Borcu yoktur müracaat formu, taahhüt belgesi. (5)
6) İşverenden talep edilen APHB’si ve İşe Giriş Bildirgesinin Aslı. (6)
7)  Dilekçe ile Müracaat. (7)
2 Gün
İle
5 Gün
 
 
4
 
PRİM TAHAKKUK VE TAHSİLAT (EK10)
1)E-sigorta yoluyla alınmayan veya alınamayan aylık prim ve hizmet belgelerine ilişkin prim tahakkuk işlemlerini yürütmek.
2)Sigortalıların 30 günden az çalıştığını gösteren bilgi ve belgelerin geçerliliğinin kontrol edilerek geçerli olmayanların işlemlerinin yapılması için ilgili servise gönderilmesini sağlamak.
3) Müfettiş, Kontrol Memurları, Kadim Servisi ve mahkeme kararlarına istinaden ilgili servisince düzenlenen aylık prim ve hizmet belgeleri veya dört aylık bordrolarının sisteme kaydedilmesini sağlamak.
4)Bilgisayara aktarılmamış olan prim belgelerinin veri girişinin yapılması ve hatalı girilmiş olan bilgilerin düzeltilerek hizmet kütüklerinin güncellenmesi işlemlerini yürütmek.
5) İşverenler tarafından yanlış kanun koduyla verilen aylık prim ve hizmet belgelerinin iptal edilerek, doğru kanun numarasıyla düzenlenen belgelerin tahakkuk işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
6) Hizmet birleştirme servisinden gelen BAĞ-KUR çakışmalarının iptal etmek için düzenlenen İptal Prim ve Hizmet Belgelerinin işlenmesini sağlamak
7) İlgili servislerce gönderilen geriye dönük prim oranları değişiklikleriyle ilgili düzenlenen el-iptal tahakkuk, prim tahakkuk cetveli ve işsizlik primi için düzenlenen ek-iptal prim tahakkuk cetvellerinin işlenmesini sağlamak.
***Kurum Servisleri arasında yapılan iş ve işlemleri yürütmektedir.
 
5
SİGORTALI TESCİL VE HİZMET
(HİZMET BİLDİRME BİRLEŞTİRME)
 
1) 4-a, 4-b İlk sigortalı, ilk isteğe bağlı ve ilk tarım sigortalılık tescilini sağlamak.
2) KADİM Servisince sigortasız olarak çalıştığı tespit edilerek bildirilenlerle, çalışmaları kuruma zamanında bildirilmeyen sigortalılardan, çalıştıkları mahkeme kararları, müfettiş, sosyal güvenlik kontrol memuru ve diğer kurumların denetim elemanlarının raporları ile tespit edilmiş olanların tescil işlemlerini yürütmek.
3) Sigortalıların tescil kayıtlarının güncellenmesi ile mükerrer ve yersiz tescillere ait iptal-ipka işlemlerini yürütmek.
4) Kanuni süresinde verilmeyen ilk ve tekrar sigortalı işe giriş bildirgeleri ile sigortalı işten ayrılış bildirgesine ait İdari Para Cezalarının tahakkuka alınıp tahsilatının yapılabilmesi için İPC Uygulanan işe giriş ve işten ayrılış bildirgelerinin listesinin prim tahakkuk ve tahsilat servisine iletilmesine ilişkin işlemleri yürütmek.
5) 4-a ve 4-b İlk sigortalılarının hizmet isteme ve hizmet birleştirme işlemlerini yürütmek.
6) 4-a bordro düzeltme işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
7) Eş durumu tayin yazılarının verilmesini sağlamak.
EK5 için;
1)İşe giriş bildirgesi
2)Ziraat Odasından Oda Kayıt Belgesi (İB Formu)
EK6 için;
1) Şoförler odası onayı
2) İşveren ile arasında sözleşme
 
 
Ek9-İpka-Sicil Düzeltme-Hizmet Bildirme
 
1) Nüfus Cüzdanı
2)İşe Giriş Bildirgesi
3)Hazır Form (Dilekçe)
4)Varsa Bordro
 
Hizmet Birleştirme
 
1) Dilekçe
2) 4/b ya da 4/c evrak, belge
 
İşe Giriş Çıkış Bildirgelerinin Düzeltilmesi Resen İşlenmesi Ya Da İptali
 
1)Dilekçe
2) İşe Giriş veya İşten Ayrılış Bildirgesi
 
Hizmet Birleştirme
15 Gün
 
 
Tescil Düzeltme
1 Gün
 
 
Hizmet Düzeltme
15 Gün
6
SİGORTALI TESCİL VE HİZMET
(4-B BAĞ-KUR SİGORTALILIK)
 
1) Kendi nam ve hesabına bağımsız çalışanlar; isteğe bağlı sigortalılar ve tarımsal faaliyette bulunanların beyan edecekleri sigorta primine esas kazanç bilgilerine istinaden tahakkuk oluşturulması işlemlerini yürütmek.
2) 4-b yapılandırma onay ve iade işlemlerini yürütmek.
3) 4-b yeniden sigortalılık işlemlerini yürütmek.
4) Yeniden isteğe bağlı sigortalılık işlemlerini yürütmek.
5) 4-b başka illerden dosya isteme ve gönderme işlemlerini yürütmek.
6) 4-b sigortalıların ad, soyadı ve adres bilgilerinin güncellenmesi işlemlerini yürütmek.
 
1) Ticari kayıt belgesi
2) İsteğe Bağlı Sigortalılık için dilekçe ile müracaat
3) Genel istem dilekçeleri
A- Terk
B-YS
C- Prim
D- Nakil
E- taksitlendirme
F- İsteğe bağlı, değerlendirme
 
5
Gün
7
İCRA HAZIRLIK
 
1)İcra havuzuna aktarılan ve ilgili servislerce düzenlenen ödeme emirlerinin alınması, kaydedilmesi ve icra takip dosyasının oluşturulması işlemlerini yürütmek.
2)Ödeme emirlerinin tebliğe çıkarılması ve tebliğ edilen ödeme emirlerine ilişkin kayıt ve dosyalama işlemlerini yürütmek.
3)Adres araştırması yapılması.
4) Ödeme emirlerine ve niyabetten takiple ilgili icra takip kartı ve icra takip dosyası açılması işlemlerini yürütmek.
5)Tebliğ edilen ödeme emirlerine ait icra takip dosyalarının listelerinin hazırlanması işlemlerini yürütmek.
1) Şirket Yöneticisi, Şirket ortağı veya vekâlet verilmiş olan kişiler tarafından işlemler yürütülebilir.
 
1.maddede belirtilmiş olan işlem için 6 AY
 
2.maddede belirtilen işlemler için 15-20 GÜN
 
Geriye kalan işlemlerin sonuçlandırılması
1-2 GÜN
8
KISA VADELİ SİGORTAL KOLLARI
(GENEL SAĞLIK SİGORTASI)
 
1) Genel Sağlık Sigortalılarının, 4-a, 4-b ve 4-c sigortalıların sağlık müstahaklık aktivasyon işlemlerini yürütmek.
2) 4-a, 4-b ve 4-c sigortalıların ve emeklilerin 18 yaşını doldurmuş çocuklarının maluliyet tespit işlemlerini yürütmek.
3) Tarım sigortalısı provizyon yapılması işlemlerini yürütmek.
4) İşsizlik parası alınan sürelerin provizyona işlenmesi işlemlerini yürütmek.
5) İşe yeni girenlerin sigortalı hesap fişlerinin provizyona işlenmesi işlemlerini yürütmek.
 
 
Bakmakla Yükümlü Olunan kişilerden İstenecek Bilgi ve Belgeler:
1) Kurumca elektronik ortamda otomatik sağlık aktivasyonları oluşturulanlar hariç bakmakla yükümlü olunan hak sahiplerinin tamamı için;
a)Ek-2 deki sağlık yardımı talep ve taahhüt formu veya talep formundaki bilgileri ve taahhütleri taşıyan dilekçesi
b) Vukuatlı nüfus kayıt örneği (Kimlik Paylaşım Sisteminden temin edilememesi halinde)
2) Genel Sağlık Sigortalısının bakmakla yükümlü olduğu yabancı ülke vatandaşlarından;
a)İkamet tezkeresi ve geçici vatandaşlık numarası.
b)Vatandaşı olduğu ülkede sosyal güvencesi olmadığına dair beyan ve taahhüt belgesi.
3) 18 yaşından büyük çocuklar için
a) MEB veya YÖK kayıtlarından öğrencilik bilgileri sisteme girilmeyenlerin okuldan getirdikleri onaylı öğrenci belgesi
b) Yabancı ülkelerde öğrenim gören öğrencilerden; öğrenim belgesi (onaylı Türkçe tercümeli) veya bulunduğu ülkenin Türk Konsolosluğundan alacağı belge ile YÖK veya Milli Eğitim Bakanlığından denklik (Türkiye’deki okullara eşdeğer olduğunu gösterir belge) belgesi,
c) Malul çocuklarda, Kurum Sağlık Kurulu tarafından verilecek maluliyet kararına esas, Kurumca yetkilendirilen sağlık hizmeti sunucularının sağlık kurullarınca düzenlenen sağlık kurulu raporu, dilekçe ve kimlik fotokopileri istenmektedir.
 
1 Gün
9
İCRA TAKİP VE HACİZ
1)Trafik tescil şube müdürlükleri, tapu sicil müdürlükleri, bankalar, sigorta şirketleri gibi resmi ve özel kurum, kuruluş ve kişilerle yazışma veya kurumca uygun görülen bilgi işlem sistemlerini kullanmak suretiyle borçlular hakkında her türlü mal varlığı araştırma ve e-haciz işlemlerini yürütmek. Kayden ve fiilen haciz işlemlerini yürütmek.
2) Haciz kaldırma işlemlerini yürütmek.
3) 6183 sayılı Kanunun 48. Maddesine istinaden Tescil ve Taksitlendirme işlemleri yapmak.
4) İcra takibine konu borcun ödenmemesi veya 6183 sayılı Kanunun 48. Maddesine istinaden Tescil ve Taksitlendirme talebinde bulunulmaması halinde, haczedilen ve/veya muhafaza altına alınan taşınırları satışının yapılması amacıyla satışa esas teşkil eden bilgi ve belgelerden haciz kâğıdı, haciz bildirisi ve haciz tutanağının hazırlanması işlemlerini yürütmek.
6183/48 MADDE TAKSİTLENDİRME ŞARTLARI
(100.000,00 TL ALTI BORÇLAR)
1) Vadesi geçmiş tüm borçların İcra Servisinde toplanması
2) 48. Madde başvuru formunun eksiksiz doldurulması.(en son onaylı bilançoya göre zor durum halinin tespiti)
a) En geç taksit peşinatının yatırıldığı gün form teslim edilecektir.
3) 50.000,00 TL’yi geçen kısmın yarısı kadar teminat (üzerinde haciz veya rehin olmayan)
b) Kati ve süresiz banka teminat mektubu (teyit yazısı ile birlikte)
c)  Gayrimenkul için SPK lisansı olan firmalar ile bankaların ekspertiz raporları, her sayfası onaylı olacak. ( yetki belgesi eklenecek)
d) Araç için kasko poliçesi
4) Taksit peşinatı + damga vergileri ödendi dekontu
6183/48 MADDE TAKSİTLENDİRME ŞARTLARI
(100.000,00 TL ÜZERİ BORÇLAR)
1) Vadesi geçmiş tüm borçların İcra Servisinde toplanması
2) 48. Madde başvuru formunun eksiksiz doldurulması.(en son onaylı bilançoya göre zor durum halinin tespiti)
a) En geç taksit peşinatının yatırıldığı gün form teslim edilecektir.
3) Yeminli Mali Müşavir Raporu + ruhsat ve faaliyet belgesi
4) 50.000,00 TL’yi geçen kısmın yarısı kadar teminat (üzerinde haciz veya rehin olmayan)
a) Kati ve süresiz banka teminat mektubu (teyit yazısı ile birlikte)
b)  Gayrimenkul için SPK lisansı olan firmalar ile bankaların ekspertiz raporları, her sayfası onaylı olacak. ( yetki belgesi eklenecek)
c) Araç için kasko poliçesi
5) Taksit peşinatı + damga vergileri ödendi dekontu
 
 
 
2 GÜN
10
KISA VADELİ SİGORTAL KOLLARI
(HASTALIK-ANALIK İŞGÖREMEZLİK-EMZİRME YARDIMI)
1)Analık ve hastalık sigortaları kapsamında, sigortalının çalışmadığı süreler için geçici iş göremezlik ödeneği verilmesi ilişkin bildiriminin alınması, değerlendirilmesi ve karara bağlanması işlemlerini yürütmek.
2) Emzirme ödeneği almak isteyenlerin müstahaklık durumlarının değerlendirilmesi ve gerekli şartların yerine getirilmesi durumunda ödeneğin verilmesi işlemlerini yürütmek.
3) Kasıtlı veya kusurlu davranışlardan dolayı meydana geldiği ispatlanan olaylar sebebiyle sigortalıya yersiz ödenmiş emzirme ödenekleri geri alınması veya iadesi işlemlerini yürütmek
4) Sigortalı ve hak sahiplerinden gelen itirazların alınması, incelenmesi ve sonuçlandırılması işlemlerini yürütmek.
5)İnceleme veya soruşturma yapılması gereken hallerde talep yazısının hazırlanması, ilgili birime iletilmesi ve sonuçlandırılmasına ilişkin işlemleri yürütmek.
1)T.C kimliği ile gelinmesi
 
2)Emzirme ödemesi için gerekli şartlar:
 
-Bebeğin doğumundan geriye dönük 1 yıl içinde 120 gün prim gerekir
 
3)Analık ve hastalık ödemesi şartları:
 
-Rapor başlangıç tarihinden geriye dönük 1 yıl içinde 90 gün prim gerekir.
2 Gün
11
EMEKLİLİK İŞLEMLERİ
(ÖLÜM MALULİYET AYLIĞI /ÇEYİZ ÖLÜM YARDIMI/SGDP-İKİNCİ KARAR)
 
1)Tahsis talebinin değerlendirilmesi işlemleri yürütmek.
2)2929 sayılı kanuna göre hizmet birleştirme işlemlerini yürütmek
3)Emekliliği hak etmiş sigortalıların aylık verilerinin kontörlünü ve girişini gerçekleştirmek.
4)Malul çocuk annesinin sevk işlemlerini yapmak.
5)Ölen sigortalı için hak sahibine ölüm/cenaze yardımı ödenmesini sağlamak.
6)Sigortalılara bağlanan yaşlılık aylıklarının artırılması, azalması, durdurulması, iptal edilmesi, kesilmesi, yeniden bağlanması ile hizmet hesabının yapılması sırasında tespit edilen eksiklik ve yanlışların düzeltilmesine ilişkin işlemleri yürütmek.
7) Yaşlılık aylığı alan sigortalılara fazla veya yersiz ödenen aylıkların tespiti ve borç kaydının yapılarak takip birim servisine havale işlemlerini yürütmek
8)vergi indiriminden emekli olanların hastaneye sevk işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
Ölüm için gerekli olan belgeler:
 
1-Ölüm raporu
2-Tahsis talep belgesini doldurmak.
 
Maluliyet için gerekli olan belgeler:
 
1-Hastaneden Epikriz raporu.
2-Askerlik durumu belgesi(Askerlik şubesi)tahsis talep belgesi dolduracak.
 
İkinci karar için:
 
1-Dilekçe ile müracaat.
 
 
Malullük Aylığı
70 Gün
 
 
Ölüm Aylığı
30 Gün
 
 
Cenaze Ödeneği
5 Gün
 
 
Evlenme Ödeneği
20 Gün
12
KISA VADELİ SİGORTAL KOLLARI
(İŞ KAZASI VE MESLEK HASTALIĞI)
1)İş kazası, meslek hastalığı bildiriminin alınması, değerlendirilmesi ve karara bağlanması işlemlerini yürütmek.
2)Sigortalıların iş kazası veya meslek hastalığı yönünden tazılı talepleri veya işverenler tarafından kuruma yapılan iş kazası bildirimleri doğrultusunda olayın incelenmesi ve değerlendirmesi sonucu sigortalılarla veya hak sahiplerine gelir veya aylık bağlanmak üzere oluşturulan dosyanın ilgili servise iletilmesi işlemleri yürütmek
3)İş kazası ve meslek hastalığından geçici iş görmezlik ödeneği verilmesi talepleri ile ilgili olarak; olayın iş kazası veya meslek hastalığı olup olmadığı konusunda tereddüt bulunması hallerinde ilgili birimden görüş istenmesi işlemlerini yürütmek.
4) Kasıtlı veya kusurlu davranışlardan dolayı meydana geldiği ispatlanan olaylar sebebiyle sigortalıya yersiz ödenmiş geçici iş görmezlik ödeneklerinin geri alınması veya iadesi işlemlerini yürütmek.
5)Sigortalı ve hak sahiplerinden gelen itirazların alınması, incelenmesi ve sonuçlandırılması işlemlerini yürütmek.
1)İş kazası maluliyet için gerekli evraklar:
A-Tahsis talep formu
B-İşe giriş sağlık raporu(İş yerinden istenecek  )yoksa olmadığına dair dilekçe.
C-Askerlik şubesinden durum belgesi(Erkek sigortalılar için)
D-kazadan sonra görmüş olduğu tedaviye ilişkin tüm belgeler.(Epikiriz.CD.Grafi, Ameliyat raporu, sağlık kurulu raporu vb.)
E-İş kazasını ayrıntılı biçimde anlatan Pendik sosyal güvenlik Merkezi’ne muhatap imzalı dilekçe.
F-polis/ jandarma /Şahit tutanakları
G-Varsa savcılık ve mahkeme belgeleri
2)Meslek hastalığı dosyası kontrol listesinde bulunması gereken bilgi ve belgeler:
A-Maluliyet veya meslek hastalığı tespitine ilişkin talep dilekçesi
B- İşverenin adı soyadı veya ticaret unvanı
C-Sigortalının T.C numarası Adı Soyadı
D-Sigortalının iş yerinden yaptığı iş kullanmakta olduğu alet ya da makine
E-Çalıştığı ortamda kullanılan toz/kimyasal madde ve ergonomik faktörler varsa ürün güvenlik formları
F- İş yeri ortam analizleri, risk analizleri ya da buna benzer iş yerine ait bilgiler.
G-iş sağlığı iş güvenliği uzmanları veya varsa iş güvenliği müfettişleri tarafından düzenlenen raporu.
H-Sigortalının meslek hastalığına uğradığı iş yeri ile ilgili çalışma yeri ve koşulları belirleyen mesai listesi/listeleri işe giriş/çıkış tarihlerini toplam çalışma süresinin gün ay yıl olarak bildirisi.
I-Sigortalıda tespit edilen haslığı yada arızayı belirten meslek hastalığı raporu düzenlemeye yetkili hastaneler tarafından usulüne uygun düzenlenmiş sağlık kurulu raporu ve dayanağı tıbbi belgeler ile periyodik muayene ve dayandığı tıbbi belgeler.
J- Meslek hastalığına uğradığı işyerine ilişkin işe giriş sağlık raporu veya beyanı
3) İş kazası ölüm için gerekli belgeler:
A-Mirasçılık belgesi hak sahipleri için
B- ölüm belgesi
C-polis ve savcılık tutanakları
D-hak sahipleri için tahsis talep formu
 
90 Gün
13
 
SİGORTALI TESCİL VE HİZMET
(SİGORTALI TESCİL VE BORÇLANMA)
 
1) Hizmet borçlanma işlemlerini ( yurtdışı, askerlik ve doğum borçlanmaları) yürütmek.
Askerlik borçlanması için gerekli belgeler:
1)Askerlik şubesinden askerlik durum belgesi
Bulgaristan Askerlik sürelerini borçlanmak isteyenler:
1)Bulgaristan’daki askerlik kurumundan askerlik belgesi
2)Bu belgenin Noter onaylı tercümesi
3)Türkiye’deki askerlik şubesinden askerlikten muaf olduğunuza dair belge
4)Kullandığınız tüm isimleri gösterir isim denklik belgesi
Not: İsim denklik belgenizdeki isim ile Bulgaristan askerlik belgenizdeki isim harfi harfine tutarlı olmalı.
Doğum borçlanması:
1) Doğum için herhangi bir belgeye gerek yok sadece kişinin gelip bir form doldurması yeterlidir.
Yurt dışı borçlanması:
1)Borçlanmak istenilen sürede Türk vatandaşı olmak.
2)Belirli nitelikte yurt dışı sürelerini bulmak.
3)Hizmetleri belgelendirmek.
4)Yazılı istekte bulundurmak.
Bulgaristan:
1)Bulgaristan’daki çalışma sürelerinizi gösteren APOSTİLLİ hizmet belgesi.
2)Bu hizmet belgesinin yeminli tercümanlarca yapılmış tercümesi.
3)Kullandığınız tüm isimleri gösterir isim denklik belgesi.
4)Muhacir kâğıdı.
Not: İsim denklik belgenizdeki isim ile hizmet belgenizdeki harfi harfine tutarlı olmalıdır.
Avusturya:
1)Avusturya sigorta kasasından (Österreichische Sozialversicherung) Hizmet belgesi(Versicherungsdatenauszug).
2)Emniyetten müdürlüklerinden yurda giriş çıkış belgesi.
3)Tüm pasaportlar.
4)Ev kadınlığı sürelerinde borçlanmak isteyenler konsolosluktan ikamet belgesi alınmalıdır
Almanya:
1)Alman emeklilik kasasından hizmet belgesi(versicherungsverlauf).
2)Emniyetten müdürlüklerinden yurda giriş çıkış Belgesi.
3)Tüm pasaportlar.
4)Ev kadınlığı sürelerinde borçlanmak isteyenler konsolosluktan ikamet belgesi alınmalıdır.
a)Hollanda
b)Hollanda’daki Sigorta kurumundan hizmet cetveli.
c)Hollanda’daki Türk konsolosluğundan hizmet belgesi.
d)Emniyetten müdürlüklerinden yurda giriş çıkış Belgesi.
e)Tüm pasaportlar.
f)Ev kadınlığı sürelerinde borçlanmak isteyenler konsolosluktan ikamet belgesi alınmalıdır.
 
1 Gün
14
HALKLA İLİŞKİLER
 
1)Alo 170 bilgi hattına gelen bilgi talepleri ve ihbar işlemlerinin değerlendirilmesine ilişkin işlemleri yürütmek.
2)9/10/2003 tarihli ve 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanununa göre yapılan başvuruların takip edilmesi ve cevaplandırılmasına ilişkin işlemleri yürütmek.
3)Başbakanlık İletişim Merkezi başvurularının takip edilmesi ve cevaplandırılmasına ilişkin işlemleri yürütmek.
4)4-a kapsamında emekli olan sigortalıların ve hak sahiplerinin emekli banka değişikliği iş ve işlemlerini yürütmek.
5) 4-a kapsamında emekli olan sigortalılar ve hak sahiplerine maaş bordrosu düzenlemek.
6)Sigortalının talebi üzerine “Kıdem Tazminatı Alır”
Yazısını düzenlemek.
7) Sigortalının talebi üzerine “Tescil Kaydı Yoktur”
Belgesini düzenlemek.
8) Sigortalının talebi üzerine “Ustalık ve Kalfalık”
Yazılarını düzenlemek.
 
 
KADİM SERVİSİ
 
Madde 22 (1) Kayıt dışı istihdamla mücadele servisinin görevleri aşağıda belirtilmiştir;
a) Kayıt dışı istihdamın önlenmese yönelik olarak,28/9/2008 tarihli ve 27011 sayılı Resmi Gazete de yayımlanan 5510 sayılı Kanunun 8. maddesinin yedinci fıkrasının uygulanması hakkındaki mevzuat,
Sağlık Bakanlığından alınan listeler, Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığından alınan kimlik bildirme formlarına trafik ceza tutanaklarına istinaden;
1)Banka ve kamu idarelerinden elektronik ortamda alınan bilgi ve belgeler üzerinden yapılan kontrolden sonra, kayıt dışı olduğu tespit edilenlere ait bilgi ve belgeleri işlem yapılmak üzere sigortalı tescil ve hizmet servisine iletilmesine ilişkin işlemleri yürütmek.
2)Kamu idarelerinin taşra birimlerinden manüel olarak gönderilen mesleki bilgi ve belgeler üzerinden yapılan kontrolden sonra, kayıt dışı olduğu tespit edilenlere ait bilgi ve belgelerin işlem yapılmak üzere sigortalı tescil ve hizmet servisine iletilmesine ilişkin işlemleri yürütmek.
3)Kayıt dışı istihdamla ilgili olarak kamu idarelerince gönderilmesi gereken bilgi belgelerin sürekliliğinin sağlanması için gerekli tedbirlerin alınmasına ilişkin işlemleri yürütmek.
4)5510 sayılı Kanunun 59 uncu maddesine göre kamu idarelerinin denetim elemanlarınca yapılan tespit sonuçlarının değerlendirilmesine ilişkin işlemleri yürütmek.
5)Belli periyotlarda yapılan çalışma sonuçlarının ilgili birime bildirilmesine ilişkin işlemleri yürütmek. b)Verilen benzer nitelikteki diğer görevleri yürütmek.
 
 
1)Banka değişikliği için sigortalı şahsen dilekçeyle ve kimlik fotokopisi ile Müracaatı gerekmektedir.
2)Kıdem tazminatı için kişinin şahsen kimlik fotokopisi ve dilekçeyle müracaatı gerekir.
3)Tescil kaydı için sigortalın şahsen kimliğiyle müracaatı yeterlidir.
4)Ustalık kalfalık için kişinin şahsen kimlik fotokopisi ve dilekçeyle müracaatı gerekir
5)Maaş bilgileri için de sigortalının şahsen müracaatı yeterli herhangi bir belge gerekmemektedir.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1Gün
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
  • Sıfır Atık
  • Basın İlan Kurumu
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Doğu Mahallesi İnce Sokak No:12 Kat:4 Pendik/İSTANBUL
Tel: 0(216) 657 02 04-25 Fax: 0(216) 657 02 02
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız